Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-10-2019, 00:41   #701
Adamson92
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-09-2019
Model: Focus St-Line
Silnik: 1.5
Rocznik: 2019
Postów: 26
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Po ponad dwóch tysiącach przebiegu: z irytujących dzwięków u was też słychać pod pedałem hamulca takie "cyknięcie" za każdym razem przy głębszym wciśnieciu? Pod nogą nic nie czuć, ale słychać. Pojawiło się to może po tygodniu od odbioru auta. Przy okazji wizyty w serwisie doradca serwisowy powiedział, że są tam jakieś dwa przełączniki, ale co konkretnie się dzieje to się nie dowiedziałem, diagnosta stwierdził oczywiście, że to normalne. Sprawdzałem również w wystawionym samochodzie w salonie i tam oczywiście czegoś takiego nie ma(skrzynia automatyczna) Niby nic złego się nie dzieje, ale wkurza. Do drgań w drzwiach od muzyki doszły dosyć głośne stuki z tyłu od strony pasażera, próbowałem się wsłuchać, ale brzmi to tak jakby cała tapicerka drzwi trzeszczała na każdym wyboju. Już pomijam jakość wykonania względem przodu (jedna wielka twarda skorupa), ale może ktoś miał coś podobnego i udało się coś zaradzić albo trochę wyciszyć. Dziwi mnie tylko fakt, że sytuacja ma miejsce tylko z jednej strony, z przodu zaś od strony kierowcy w samochodzie np na kostce wszystko drga jakby zaraz miały popękać wszystkie szyby i plastiki. Dodatkowo ktoś tu jeszcze pisał kiedyś o braku dzwięku z głośników jesli chodzi o czujniki parkowania, też miałem dwa razy taką sytuację, dzwięk faktycznie wydobywa się wtedy gdzieś z przodu z konsoli a nie głośników, jeśli chodzi o przestające nagle grać głośniki z przodu z lewej strony, wiem tylko tyle, że od wizyty w ASO minęły ok trzy tygodnie a część, która jest zamówiona (nawet nie wiadomo jaka) ciągle do serwisu nie dotarła. Swoją drogą ciekawi mnie czy jeśli macie nagłośnienie B&O też wam tak napier.... drzwi z przodu przy delikatnym basie(ja muszę ustawiać dużo poniżej połowy bo zaraz w środku drzwi zaczynają grać jakieś popękane deski...) Odnośnie skrzyni tak jak już pisaliście lag jest dosyć spory, szczególnie z D na R, raz miałem nawet sytuację, że wsteczny mi kompletnie nie zaskoczył, a innym razem z P na D powitał mnie komunikat, że podkreślam N jest w złym ustawieniu czy coś... Myślicie, że powinienem to zgłosić żeby wgrali nowe oprogramowanie?

Adamson92 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 10:18   #702
bidżej
ford::professional
 
Avatar bidżej
 
Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,416
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

33kkm: oszalały inteligentne LEDy. Chyba coś nie tak poszło z kalibracją po uruchomieniu i przy wyłączonych inteligentnych światłach drogowych oba reflektory świeciły na maksa w lewo i w środku zakresu wysokości, oślepiając wszystkich wkoło. Przy włączonych inteligentnych drogowych prawy reflektor próbował oświetlać pobocze, ale ponieważ był ustawiony w lewo, oświetlał długim wszystko od środka drogi w prawo.
Pomogło dopiero zatrzymanie się na parkingu, zgaszenie silnika, wyjście z samochodu, zamknięcie i odczekanie paru chwil.

Ostatnio edytowane przez bidżej ; 21-10-2019 o 09:04
bidżej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 10:41   #703
dziedzic
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-04-2019
Model: Ford Focus Vignale kombi automat
Silnik: 1.5 EcoBoost 182 KM
Rocznik: 2019
Postów: 71
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Byłem wczoraj w ASO wymienić olej i filtr. Przebieg 2700 km. Zmieniłem też już przy okazji koła na zimowe. Pytałem o upgrade softu do skrzyni to powiedzieli, że nie ma nowszego do mojego auta. Produkcja maj.
dziedzic jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 15:13   #704
KubaFord
ford::average
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 27-04-2016
Skąd: Warszawa
Model: ford focus kombii
Silnik: 1.6 105km
Rocznik: 2015
Postów: 51
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

A co z gpf, była jakaś akcja w 1.0?
KubaFord jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 17:41   #705
Tomek_ST-line
ford::advanced
 
Avatar Tomek_ST-line
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 28-10-2018
Skąd: Osnabrück
Model: Focus Turnier ST-Line
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 237
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Cytat:
Napisał Adamson92 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do drgań w drzwiach od muzyki doszły dosyć głośne stuki z tyłu od strony pasażera, próbowałem się wsłuchać, ale brzmi to tak jakby cała tapicerka drzwi trzeszczała na każdym wyboju. Już pomijam jakość wykonania względem przodu (jedna wielka twarda skorupa), ale może ktoś miał coś podobnego i udało się coś zaradzić albo trochę wyciszyć. Dziwi mnie tylko fakt, że sytuacja ma miejsce tylko z jednej strony, z przodu zaś od strony kierowcy w samochodzie np na kostce wszystko drga jakby zaraz miały popękać wszystkie szyby i plastiki. Dodatkowo ktoś tu jeszcze pisał kiedyś o braku dzwięku z głośników jesli chodzi o czujniki parkowania, też miałem dwa razy taką sytuację, dzwięk faktycznie wydobywa się wtedy gdzieś z przodu z konsoli a nie głośników, jeśli chodzi o przestające nagle grać głośniki z przodu z lewej strony, wiem tylko tyle, że od wizyty w ASO minęły ok trzy tygodnie a część, która jest zamówiona (nawet nie wiadomo jaka) ciągle do serwisu nie dotarła.
U mnie jest dokladnie to samo, przod od kierowy drga przy muzyce, nawet przy ustawieniu glosnosci na 5-6. Wiec jest praktycznie zawsze slyszalne.
Drzwi z tylu drgaja caly czas na nierownosciach.
Bylem w ASO i zamowili jakies listwy ktore maja to wyeliminowac.
Wizyte mam na 25 paz. wiec wtedy bede mogl potwierdzic czy to co dalo czy nie.
Tomek_ST-line jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 18:39   #706
Moleki
ford::beginner
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 19-06-2019
Model: Focus Hatchback
Silnik: 1.5 ecoboost 182kM/AT
Rocznik: 2019
Postów: 19
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Już o tym pisałem w innym wątku. Ktoś źle zaprojektował mocowania głośników albo po prostu brak usztywnień. Ciśnienie akustyczne miota drzwiami jak tanim bumboxem. Słabo.

U mnie 5tys na budziku ale nie mam takich przygód z wykończeniem wnętrza. Jest OK. Plastiki się nie odzywają. Skrzynia działa poprawnie.

Jedyna usterka to brak bezprzewodowego ładowania. Nima. Przestało pracować. Coś od początku nie było OK, bardzo się telefon nagrzewał.
Moleki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 20:03   #707
konieczko5
ford::expert
 
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,586
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Cytat:
Napisał hindus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W sumie takie jak każdego silnika. Nie butować, jeździć delikatnie póki się nie rozgrzeje, nie trzymać długo na wysokich obrotach, nie jechać 180 przez kilka godzin po autostradzie tylko dlatego, że się da.
Skoro obroty przy 180 km/h nie są na czerwonym polu to nic się nie stanie. Sam (nie ford) jechałem w trasie 600 km przy prędkości 160-200 km/h zatrzymując się tylko na tankowanie. Jak intercooler nie wyrabia to jest źle zaprojektowany.
Cytat:
Napisał hindus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakiś czas temu zastanawiałem się czy jest możliwość, żeby zgasić silnik w krótszym czasie niż minuta i chyba tylko na torze jest to możliwe. Nawet na autostradzie od momentu włączenia kierunkowskazu przed zjazdem, sam zjazd na parking, znalezienie miejsca, zatrzymanie, wyłączenie silnika - ta minuta spokojnie upłynie i turbina zdąży się schłodzić.
Nie chodzi o schłodzenie, ale wyhamowanie wirnika.
konieczko5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 20:17   #708
hindus
ford::expert
 
Avatar hindus
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,534
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Cytat:
Napisał konieczko5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Skoro obroty przy 180 km/h nie są na czerwonym polu to nic się nie stanie.
Odesłać Cię do wątku dotyczącym zarżnięcia litrowego Ecoboosta przez jazdy na autostradach na dystansie bodajże 100 tys. km?

Cytat:
Napisał konieczko5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie chodzi o schłodzenie, ale wyhamowanie wirnika.
Przecież wirnik hamuje w ciągu kilkunastu sekund...
hindus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 20:21   #709
konieczko5
ford::expert
 
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,586
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Cytat:
Napisał hindus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przecież wirnik hamuje w ciągu kilkunastu sekund...
Wirnik ma z 200 tys obr/min wyhamować w kilkanaście sekund? Dobra teza.
konieczko5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-10-2019, 20:30   #710
bidżej
ford::professional
 
Avatar bidżej
 
Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,416
Domyślnie Odp: Wady i usterki wieku dziecięcego.

Cytat:
Napisał konieczko5 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie chodzi o schłodzenie, ale wyhamowanie wirnika.
bzdura. chodzi właśnie o schłodzenie turbiny, żeby olej który w niej zostanie po zgaszeniu silnika i zatrzymaniu obiegu nie uległ przegrzaniu i nie tworzył nagaru w kanałach w turbinie.
Wirnikowi turbosprężarki, nawet jeśli on się kręci szybko, opór stawia powietrze, które po zgaszeniu silnika nie ma być gdzie tłoczone i spaliny, a właściwie ich brak. On się nie kręci swobodnie.

EDIT:
nie mówiąc już o zamkniętej przepustnicy, która praktycznie odcina powietrze.
bidżej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:11.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.