![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1401 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,424
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 02-04-2025 o 10:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,424
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 02-04-2025 o 10:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1405 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-07-2019
Skąd: Kraków
Model: Focus Titanium 2020.25
Silnik: 1.0 Ecoboost 125
Rocznik: 2019
Postów: 34
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1406 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,424
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
ford::amateur
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 13-01-2020
Skąd: Wrocław
Model: Focus ST MK4
Silnik: 2.3 EcoBoost 280km
Rocznik: 2020
Postów: 3
|
![]()
Siemano.
Jestem dzień przed podpisaniem ostatecznej umowy a potem czeka mnie tylko czekanie do czerwca na wymarzonego focusa st, 2.3 280. Jestem już po konfiguracji, decyzji leasingowej, negocjacjach i jutro o 10 nie będzie już odwrotu. Po przeczytaniu połowy tego wątku i tak chce to zrobić. Krótka piłka ! Brać, nie brać? Dźwięk i wygląd tego auto mnie powala ale jeździłem na testowej tylko wersja demo 125km. :d |
![]() |
![]() |
![]() |
#1408 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,424
|
![]()
Do ST można odnieść tylko część opisanych tu problemów. Jeśli zamawiasz wersję z manualem i bez CCD (o ile tego da się nie zamówić), to dotyczą one rzeczy co najwyżej wkurzających, ale takich, z którymi da się żyć (samoczynnie opuszczające się szyby, trzeszczenie/brzęczenie drzwi czy dachu, niepełnosprytny SYNC itd.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-12-2019
Skąd: Gütersloh
Model: Focus Mk4 Turnier ST-Line
Silnik: 1.5 EB
Rocznik: 2019
Postów: 15
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Jeżdżę co prawda tylko ST line z 10.2019, ale moim zdaniem bardzo fajne Auto jeśli nie przeszkadza ci ten głośny wydech ST, a nawet ci się podoba, to będziesz na pewno bardzo zadowolony. Przed Focusem jeździłem trzy lata nowym Bmw F 20, miał więcej wad które mnie denerwowały, za więcej pieniędzy. Tych wad tu często opisywanych, po 4000 km nie mogę w moim przypadku potwierdzić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,729
|
![]()
Napiszę tak przewrotnie, powodem wszystkich problemów z nowym Focusem są klienci, którzy nie chcieli kupować vanów i wybrali suvy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dwie generacje Focusa wstecz zawsze najpierw pojawiał się C-max, na którym testowano rozwiązania, a po kilku miesiącach dopiero Focus. Teraz sytuacja się odwróciła, Focus to poligon doświadczalny dla Kugi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |