![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#61 | |
ford::beginner
![]() Imię: M.
Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Polkowice
Model: Insignia ST OPC-Line (FL)
Silnik: 2.0 CDTI [163 KM]
Rocznik: 2013
Postów: 47
|
![]() Cytat:
--------------PIN1 masa----------------- | PIN5 | masa <---------> PIN3 +12V | --------------PIN2 +2,4V---------------- Mierzyłem w ten sposób, że minus od miernika wsadziłem kolejno w PIN1 i PIN3, a plusowy pokazywał napięcie w pozostałych. Wygląda na to, że nie ma różnicy czy zapłon włączony czy nie... Pamiętasz jak to u ciebie było? Ostatnio edytowane przez mpDante ; 17-02-2019 o 19:17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 01-03-2011
Skąd: Wójcin
Model: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 37
|
![]()
Mam to samo co ty,na razie jest prowizorka włącznik z przewodem co zawiera cewka w przekaźniki,prawdopodobnie gdzieś kabel struchlal między bezpieczenikami a kompem w lewym nadkolu,zrobi się ciepło to się będzie trzeba zabrać za to
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ford::beginner
![]() Imię: M.
Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Polkowice
Model: Insignia ST OPC-Line (FL)
Silnik: 2.0 CDTI [163 KM]
Rocznik: 2013
Postów: 47
|
![]()
Żeby zamknąć temat, odebrałem właśnie auto z warsztatu... oczywiście nie powiedział mi co było, za to drogo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Szkoda, że wcześniej nie pomyślałem, że to może być też problem z którymś z czujników przy pedale sprzęgła... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,348
|
![]()
Jak to nie powiedział co bylo? Tego to nie rozumiem, płacisz za usługę więc masz prawo żądać informacji co bylo robione/wymienione.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ford::amateur
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 23-05-2016
Skąd: ok. Włocławka
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI 143 KM
Rocznik: 2007
Postów: 2
|
![]()
Czy ktoś z forumowiczów rozwiązał problem zanikającej masy na pinie 2 w przekaźniku R1? 5 dni temu niespodziewanie Mondeo MK4 przedlift z z FordPower nie chciał mi odpalić. W związku z tym, że na jakieś 4 godzinki miałem otwarte drzwi pomyślałem, ze lampki wyssały energię z akumulatora. Podpiąłem aku na noc do ładowania. Następnego dnia pojazd nie kręcił rozrusznika.
Pierwsza myśl - wymiana akumulatora --> nie pomogło. Auto stoi i nie odpala. Druga myśl - sprawdzenie prostownika --> okazało się, że spalony jest mostek prostowniczy. W międzyczasie okazało się, że w starym akumulatorze zerwała się cela. Auto stoi i nie odpala Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trzecia myśl - uszkodzony rozrusznik --> zregenerowany poprzez wymianę elektromagnesu. Auto stoi i nie odpala chociaż po podłączeniu bezpośrednim akumulatora z rozrusznikiem auto odpaliło. Czwarta myśl - sprawdzenie prądu. Na wtyczce sygnałowej do rozrusznika wynik 0,11V. Sprawdzenie przekaźnika R1 miernikiem wykazało, że na pinie 2 brakuje masy. Póki co auto odpala ale masę mam pociągniętą bezpośrednio z akumulatora właśnie pod pin 2 ale nie chcę aby rozwiązanie tymczasowe stało się docelowym Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czy ktoś z Was miał taki problem i doszedł do źródła problemu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Zielona Gora
Model: Ford
Silnik: 1.6
Rocznik: 2000
Postów: 10
|
![]()
Doszedł ktoś co było problemem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ford::amateur
![]() Imię: Jakub
Zarejestrowany: 18-05-2021
Model: Mndeo MK4
Silnik: Duratec HE 2.0 PB 145 KM
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
![]()
Ja mam bardzo podobne kwiatki z tym że czasem nie kręci rozrusznik z kluczyka (nie mam startu) , doszedłem że zanika masa w gnieździe przekaźnika. Posiada ktoś schemat w którym znajdę dokąd leci pin 1 i 2 ? Oraz gdzie masa dociera do komputera. Tam jest mnóstwo kabli . Mondek 2009 2.0 benzyna
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Postów: n/a
|
![]()
Edit
Ostatnio edytowane przez Komek ; 15-04-2022 o 07:48 |
![]() |
![]() |
#69 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,348
|
![]()
Albo nie ma kompresji na którymś cylindrze albo sam rozrusznik pada, bo jakoś tak nierównomiernie kręci. I od sprawdzenia rozrusznika bym zaczął.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ford::amateur
![]() Imię: gigacomp
Zarejestrowany: 27-07-2014
Model: Mondeo
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
![]()
Cześć,
odświeżę kotleta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam ten sam problem z odpaleniem auta, na krótko jak zewrę ręcznie R1 auto odpala. Z racji niezbyt ładnej pogody nie będę grzebał żeby znaleźć ponoć uszkodzony kabel sygnałowy, który podaje masę na przekaźnik. Czy aby na pewno "lewą" masę podłączamy pod PIN 2? Bo ktoś na fb pisał, że na PIN 1, a nie chciałbym czegoś uwalić... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
duratec , mk4 , nie odpala , rozrusznik nie kręci |
|
|