![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#91 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 16-04-2019
Skąd: Bydgoszcz
Model: focus mk4
Silnik: 1,5
Rocznik: 2019
Postów: 121
|
![]()
z tego co podpytywałem, to jeżeli jest asystent pas r. , pre col, i standarowy tempomat, nie powinno być problemów z aktywacją, przyciski na kierownicy i aktywacja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,071
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 31-08-2011
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX / Focus Active
Silnik: 2.0 Twin Turbo / 1.5 EB
Rocznik: 2020 / 2020
Postów: 1,496
|
![]() Cytat:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 09-01-2015
Skąd: Radom
Model: Focus Active 1,5 EB
Silnik: 1,5 EB 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 133
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 31-08-2011
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX / Focus Active
Silnik: 2.0 Twin Turbo / 1.5 EB
Rocznik: 2020 / 2020
Postów: 1,496
|
![]() Cytat:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Jakim cudem kamera realizuje system zapobiegania wypadkom?... Co z wypadkami na autostradzie gdzie samochod z przodu jest 150 metrów?
Co do inteligentnego tempomatu na bazie sync3 to wyobrażam sobie że włącza to się raz żeby sprawdzić że działa i już nigdy więcej. No ale sam sync3 to warto mieć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 31-08-2011
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX / Focus Active
Silnik: 2.0 Twin Turbo / 1.5 EB
Rocznik: 2020 / 2020
Postów: 1,496
|
![]() Cytat:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,071
|
![]() Cytat:
Obliczenie, że obiekt przy danej prędkości zmniejsza odległość (zmienia wymiary geometryczne), w ramach zidentyfikowanego pasa ruchu, powyżej zadanego progu dopuszczalnego - to w obecnym stanie systemów rozpoznawania obrazów "bułka z masłem"... Z uwagi na fakt, że PCA stało się obowiązkowe - to tak jak wyżej Kolega @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] napisał - księgowi zadbali by nie było nazbyt ciążące na kosztach produkcji... PCA to nie jest system ZAPOBIEGAJACY a system WSPOMAGAJĄCY (ASYSTUJĄCY) ZAPOBIEGANIE... Więc w ostatecznym rozrachunku księgowi są "kryci", bo to kierowca ponosi odpowiedzialność za kolizję...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 16-04-2019
Skąd: Bydgoszcz
Model: focus mk4
Silnik: 1,5
Rocznik: 2019
Postów: 121
|
![]()
mój jest z lipca 2019 i radar jest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 09-01-2015
Skąd: Radom
Model: Focus Active 1,5 EB
Silnik: 1,5 EB 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 133
|
![]() Cytat:
https://naforum.zapodaj.net/5c4e9ba5c106.jpg.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|