|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-08-2021, 16:14 | #31 | |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 14-03-2011
Skąd: Tychy
Model: Fusion Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 37
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Cytat:
|
|
19-08-2021, 16:47 | #32 |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Wszystkie
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
19-08-2021, 19:21 | #33 | |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 14-03-2011
Skąd: Tychy
Model: Fusion Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 37
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Cytat:
Ok to ostatnie pytanie i daje wam spokój Gdzie znajde opis bezpieczników ? Jeśli masz jakieś foto to proszę wrzuć Dziękuję |
|
19-08-2021, 19:52 | #34 |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
|
19-08-2021, 20:34 | #35 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 14-03-2011
Skąd: Tychy
Model: Fusion Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 37
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Jeszcze raz dziękuję , będę sprawdzał jak stwierdze problem poinformuje .
|
21-08-2021, 13:06 | #36 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 06-01-2013
Skąd: Lubartów
Model: escort cabrio
Silnik: 2.0 n7a @ 2.3 y7b
Rocznik: 1991
Postów: 765
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
wez pod uwage, ze zaraz po podlaczeniu miernika, czyli de facto podlaczeniu zasilania do akumulatora, wzbudzaja sie systemy (zaswieca licznik etc) wiec musisz chwile poczekac, tak ze 2 minutki, zeby sie wszystko "uspilo" i wtedy sprawdz pobor i zacznij szukanie.
Badz też swiadom, ze moduly polapia bledow po wyciaganiu bezpiecznikow. |
23-08-2021, 18:53 | #37 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 14-03-2011
Skąd: Tychy
Model: Fusion Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 37
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Niestety pomierzone czyli każdy bezpiecznik wyciągnięty i nie spada wartość poboru mocy. Umówiony jestem do elektryka bo moja głowa tego nie ogarnie . Dam znać co było
|
23-08-2021, 20:06 | #38 |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
To oznacza że masz uszkodzony alternator
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
23-08-2021, 22:24 | #39 | |
FCP member
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 15-06-2021
Skąd: Rawa Maz.
Model: Fokus MK2
Silnik: 2,0 PB
Rocznik: 2008
Postów: 283
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Cytat:
__________________
|
|
24-08-2021, 05:33 | #40 |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: akumulator miał 7 v naładowałem do 11v włożyłem i nawet nie zapaliły się kontrol
Dla spokoju ja już bym go robił,
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |