|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-06-2021, 16:15 | #71 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn
Model: s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 413
|
zbyt krótkie i częste wypalanie DPF
Jak kupiłem s-maxa, to wstawiłem mu LED sygnalizujący wypalanie DPF.
W cyklu miejskim wypalanie co 800km, w cyklu mieszanym co 400km. Moja żona jeździ maksiem i jak to kobieta, ma wcisnąć start/stop i tyle. Ostatnio ja jechałem i zauważyłem, że wypalania właczyło się, ale na chwilę. Po czym włączyło i wyłączyło w krótkim ostępie czasowym - wykonało takich krótkich cykli z 3 razy. Podłączyłem ELM i tu widzę, żę wypalone tylko 70%. Dzisiaj trasa 100km, z włączonym ELM i wypalanie tak samo się włączyło jak wyżej. Poziom zszedł do 68%. Wcześniej jak się załączyło to schodziło do 20% i wypalał tak długo, aż ten niski poziom osiągnęło. Co się stało? Może mechanik coś uszkodził? Auto oddałem na kilka rzeczy do zrobienia. |
11-06-2021, 18:46 | #72 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn
Model: s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 413
|
Odp: zbyt krótkie i częste wypalanie DPF
Teraz jestem po wypalaniu statycznym DPF - forscanem.
Po 35 min -zakończono z błędem - za długi czas wypalania. DPF LOAD - 50% DFP SOOT - 70% Co dalej moge zrobić? Wizyta w serwisie? Dodam, że ELM zero błędów. Ostatnio edytowane przez gruniu ; 11-06-2021 o 18:58 |
12-06-2021, 07:05 | #73 |
ford::expert
Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
Odp: zbyt krótkie i częste wypalanie DPF
W twoim roczniku jest chyba świeca dopalająca , szedł bym tym tropem i zajrzał pod samochód w okolice DPF może problem się wyjaśni przy oględzinach .
__________________
......................... Pozdrawiam . |
10-08-2021, 09:18 | #74 |
ford::amateur
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 01-07-2021
Skąd: Wrocław
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
Problem z ciśnieniem na DPF
Witam,
To mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałośćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pacjent to ford Z 2007 z silnikiem 2.0 TDCI 140 KM, od czasu zakupu borykam się z problemem częstego wypalania DPF( co ok 120-150km) w zeszłym tygodniu oddałem filtr do czyszczenia (metoda wodna pod ciśnieniem ) ale z tego co widzę w forscanie to nadal nic się nie zmieniło. Na zimnym silniku podaje mi ciśnienie 0.2 kPa (DP_DPF) natomiast przejadę z 10 km ciśnienie na wolnych obrotach wzrasta, można powiedzieć że pływa 0.7-1.1 kPa. Może ktoś miał podobny przypadek może to być uszkodzony czujnik ? Może ma ktoś pomysł jak to zdiagnozować. |
01-09-2021, 19:20 | #75 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn
Model: s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 413
|
Odp: Czeste wypalanie DPF
Ja teraz mam podobnie.
Polift 2.0 TDCI. Wstawiłem sobie diodę, która sygnalizuje mi wypalanie. I zaczął wypalać się co chwilę. Bywało, że kontrolka migała. Oddałem do mechanika. Układ wypalający DPF uszkodzony, a dokładnie świeca. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Przynajmniej tak mi się wydawało. Dzisiaj po drugim wypalaniu (tak dwa razy, w przeciągu 50km) 67% zapchania. Lipa. |
02-09-2021, 12:46 | #76 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-01-2014
Skąd: Rzeszów
Model: S-MAX
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 77
|
Odp: Czeste wypalanie DPF
Zobacz ile będzie po przepaleniu na trasie.
Najlepiej wyjechać na autostradę zrobić około 100km, nie żałować pedału gazu. Jak nie spadnie w okolice 30% to można się zastanawiać. |
03-09-2021, 06:45 | #77 |
ford::amateur
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 08-02-2020
Skąd: Włocławek
Model: S-Max 2012 2.0 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
Smax 2012 po regeneracji dpf i takie cuda
Witam,
Miałem problem z usterka silnika okazało się że dpf był w strasznym Stanie i nie wymuszał automatycznego wypalanie, trzeba było Dax do regeneracji/czyszczenia. Po przejechaniu ok 1000km problem ten sam. Byłem ba kompie i to co pokazało: |
03-09-2021, 06:53 | #78 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 07-03-2016
Skąd: Warszawa
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 38
|
Odp: Smax 2012 po regeneracji dpf i takie cuda
Brakuje informacji w twoim poscie czy po czyszczeniu DPF-a byl wykonany reset czujnika DPF ktory mial zapisane w pamieci stopien % zapelnienia filtra ?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
03-09-2021, 07:35 | #79 |
ford::amateur
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 08-02-2020
Skąd: Włocławek
Model: S-Max 2012 2.0 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
Odp: Smax 2012 po regeneracji dpf i takie cuda
NIE wiem o 9 będę dzwonił do firmy Carbon z Torunia która siectym zajmowała, więc zapytam...
Facet w boschu dzisiaj rano powiedział, że nie są podrobione adaptacje:/ |
03-09-2021, 09:12 | #80 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: Smax 2012 po regeneracji dpf i takie cuda
ty masz problem ze swieca dopalajaca a nie z dpf.. firma ktora robiöa naprawe naciaga cie na koszta..
zobacz vaporizer dpf
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |