![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2022
Model: mk4
Silnik: diesel
Rocznik: 2010
Postów: 18
|
![]()
W jaki sposób to zrobić?
Jak byś mógł to tak bardziej wytłumaczyć ![]() Sztanga turbo pracuje bardzo lekko ale tak jak piszesz ja będzie luz to może być coś nie tak Ostatnio edytowane przez piter614 ; 10-12-2022 o 01:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,565
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2022
Model: mk4
Silnik: diesel
Rocznik: 2010
Postów: 18
|
![]()
A oki poszukam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2022
Model: mk4
Silnik: diesel
Rocznik: 2010
Postów: 18
|
![]()
Dziś robiłem tak
Wczoraj na YouTube oglądałem o turbinach filmik gość mówił o turbo, i o tym że mógł sie zebrać nagra na łopatkach i dlatego turbo źle pracuje i wywala błąd Dziś podpinam się kompem siadam w Forda i dzida oczywiście pierwsze co to zagrzałem silnik Jeden /dwa do odcięcie błąd zjeżdżam na bok kasuje i znowu, zrobiłem tak kila razy Po 5 razach przestało generować błąd i turbo chodzi normalnie Tutaj po niżej widać jak pompuje do 255 i sądzę że to było to Na razie jeździć obserwować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2022
Model: mk4
Silnik: diesel
Rocznik: 2010
Postów: 18
|
![]()
W jaki sposób można zrobić kalibracje? Turbo oraz czy po wymianie turbiny która była regenerowana robi się coś w stylu adaptacji?
|
![]() |
![]() |