![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 24-01-2007
Skąd: Warszawa/Ryki/Gibraltar
Model: kreatif...
Silnik: zwei zwei liter, BBK + koło dojazdowe 1.2
Rocznik: 2008, 2011, 2018
Postów: 1,255
|
![]()
Można wymienić same tuleje lecz średnio jest to opłacalne.
__________________
Loża Szyderców#16 TW is back! Jot24 nadaje http://loza.nazwa.pl/images/smiles/dog.gif |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 23-07-2020
Skąd: Jasło
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 28
|
![]()
Witam, i jak skończyła się sprawa z tym luzem? Zauważyłem, że u mnie w s-max jest identyczne, więc mnie ciekawi, czy w fordzie to normalne, czy jednak nie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 21-12-2022
Skąd: Lublin
Model: S-MAX MK1 Lift
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2010
Postów: 8
|
![]()
Cześć. Auto niedawno kupione S-MAX 2010r polift 230tyś km 2.0 TDCI. Mam następujący problem:
Jadąc z większą prędkością powyżej 90km muszę walczyć z autem aby utrzymać jazdę na wprost. Na kierownicy pojawia się luz (nie stuk) czyli mogę robić lekkie ruchy kierownicą lewo-prawo ok 2-3cm na obwodzie, i ten mały ruch robię lekko bez oporu i nie przenosi się na koła. Dopiero gdy chcę obrócić nieco więcej pojawia się lekki (normalny) opór i auto zaczyna zmieniać tor jazdy. Czyli aby jechać na wprost muszę wachlować kierownicą lewo - prawo jak Chuck Norris w swoim pickupie z lat 80. Stojąc w miejscu gdy robię ten mały ruch lewo-prawo, nie ma żadnego luzu, i jest normalny opór. Problem jest tylko przy większej prędkości. Druga sprawa: wspomaganie chodzi dosyć ciężko, napewno ciężej niż w C4 Grand Picasso (ta sama waga). Koła R17 225/50 wielosezon Michelin. Trzecia sprawa: Przy maksymalnym skręcie i ruszaniu do przodu, kierownica co prawda prostuje się ale wydaje się że robi to zbyt leniwie na samym początku prostowania, w połowie prostowania robi to już z większą siłą. Przez zakupem auta było w nim dłubane, bo była przekładana Skrzynna z powershifta na manual. Od czego zacząć? Głównie zależy mi na pozbyciu się tego luzu przy większej prędkości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,981
|
![]()
Maglownica się skończyła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Białystok
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 342
|
![]()
ale bez paniki, przekładnie można ładnie zregenerować, czym szybciej tym lepiej, u mnie jak czekałem to niestety już się nie dało i wleciała inna zregenerowana - póki co lux.
__________________
S-MAX 2.0 TDCI |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: FOCZKA Focus mk4
Silnik: 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 921
|
![]()
Ja w Mondeo miałem podobne objawy oddałem do warsztatu gość potwierdził, zamówił w Kożuchowie AUTO-REGE koszt 680 zł + 150 kaucja zwrotna, oczywiście jak stara nada się do regeneracji czas łączny 4 dni, moja pojechała po wymianie i wysyłce kaucja oddana, auto śmiga już 3 rok
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
luz przekładni , maglownica |
|
|