![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,169
|
![]() Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,467
|
![]()
Wyłączać można bez końca. Odrazu można wyłączyć też kierunki bo po co komu one....
Jak evap jest skrajnie uszkodzony to np w trasie przy temp +30C masz pusty zbiornik, tankujesz do pełna. Duża ilość oparów dostaje się do silnika i przez 10 minut nie da się odpalić silnika. Cały system jest dosyć łatwy w naprawie ale trzeba przejechać kilkaset kilometrów aby sprawdzić czy działa prawidłowo co jest lekko upierdliwe. Jeśli ktoś chce systemowo go wyłączyć to trzeba też fizycznie go zaslepić. Jeśli uszkodzony jest zawór przy zbiorniku to są problemy z tankowaniem bo cały czas odbija pistolet. Ogólnie polecam naprawiać a nie wyłączać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-02-2018
Skąd: Warszawa
Model: Escape
Silnik: 2.0
Rocznik: 2013
Postów: 97
|
![]()
Ja już sprawdziłem wszystko co mogłem, podmienialem elementy z samochodu bez błędu do tego z błędem i nadal mam błąd. Nie mogę zlokalizować usterki a objawów nie mam żadnych. Dlatego chcę wyprogramować.
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,310
|
![]()
Jako ze ostatnio jednorazowo pojawił sie na chwilę problem z wypadaniem zapłonu na 4 tym cylindrze zaczełem sprawdzać parametry auta i zastanawia mnie mój EVAP. Auto jak w podpisie, nic sie nie dzieje to tylko ciekawość mna kieruje. Proszę rzucić okiem na paramtery generowane przez EVAP czy jest coś niepokojącego zwiastujacego problemy? Moze jakaś nieszczelność na przewodzie?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I jeszcze kwestia korekt na wtryskiwaczach. Niestety nie wiem jak wygladały przed błędem z wypadaniem zapłonu, zdarzył sie raz i narazie nie powtórzył. Tak jak pisałem silnik ciepły Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] zwolnij miejsce w skrzynce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez steell ; 21-08-2023 o 22:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ford::amateur
![]() Imię: Bronisław
Zarejestrowany: 29-03-2023
Skąd: Wejherowo
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.5
Rocznik: 2019
Postów: 1
|
![]()
Czy ktoś miał taki problem Błąd P0456 Check Engine?
Czytałem , że to niewielki wyciek z kontroli emisji spalin. Ford fusion z 2019r 1.5 181kM Bardzo bym prosił o pomoc co można zrobić? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]()
P0456 "Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (b.mała)"
Może korek wlewu paliwa nieszczelny, może jakieś wężyki. Trzeba szukać, bo zdalnie nikt nie znajdzie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 11-11-2022
Skąd: Reda
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5
Rocznik: 2019
Postów: 4
|
![]()
Witam czy ktoś wie w jaki sposób można wykasować kontrolkę Check Engine błąd P0456 na stałe żeby więcej się nie pojawiła?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]() Cytat:
P0456 "Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (b.mała)" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,659
|
![]()
Nie cytuj całych postów zwłaszcza gdy odpowiadasz bezpośrednio na nie.
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |