![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 07-03-2014
Skąd: Kolbudy
Model: focus c-max, fiesta mk 6, volvo v40
Silnik: 1.6 tdci, 1.4 tdci, 1,6d2
Rocznik: 2005, 2005, 2015
Postów: 39
|
![]()
Witam Wszystkich. Po 5 latach użytkowania Fiesty 1,4 tdci przy wymianie oleju kapnąłem się że nie działa kontrolka ciśnienia oleju. Po wykonanym teście zegarów, padło na to że to jednak chyba ona. Poczytałem nieco żeby dowiedzieć się że wymiana podświetlenia odpada, wymiana zegarów także jest nieekonomiczna (programowanie immo, licznika itp.) Pytanie do znających temat, czy da się na bezczela podłączyć diodę, żarówkę, brzęczyk kabelkiem do czujnika ciśnienia, które w razie problemu mnie zaalarmują o kłopotach, czy taki patent może zadziałać. Fiesta 1,4 tdci 2005 rok. Pozdrawiam
Seba |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 654
|
![]()
Czujnik ciśnienia oleju podaje masę przy niskim ciśnieniu. Cokolwiek podłączysz do jego wyjścia, co będzie miało "+" zasilania po zapłonie (inaczej ta kontrola będzie działać stale po zgaszeniu silnika) - powinno działać.
Sam czujnik sprawdziłeś?
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Imię: Seba
Zarejestrowany: 07-03-2014
Skąd: Kolbudy
Model: focus c-max, fiesta mk 6, volvo v40
Silnik: 1.6 tdci, 1.4 tdci, 1,6d2
Rocznik: 2005, 2005, 2015
Postów: 39
|
![]() Cytat:
Dzięki za odpowiedź. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 02-10-2016
Skąd: Ruda Śląska
Model: FIESTA MK6
Silnik: A9JA 1299ccm 70KM Duratec 8V EFI Rocam
Rocznik: 2006
Postów: 654
|
![]()
Kiedy włączysz zapłon, to domniemuję, że tytułowa kontrolka też jest martwa?
Nie wiem dokładnie, jak jest realizowany test zegarów, ale faktycznie może to być wina samej kontrolki, bo przecież podczas testu odpalane są wszystkie kontrolki na desce (cuś mi świta, że od systemów, których bolid nie posiada - też), a same układy im odpowiadające w tym samym czasie nie są przecież fizycznie uruchamiane. Dodatkowy zegar ciśnienia oleju będzie wymagał innego czujnika, ale to chyba jest oferowane jako zestaw.
__________________
Jestem homofobem - trzymam pedały w piwnicy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,372
|
![]() Cytat:
to czujnik nie ma nic do tego pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez thesperado ; 25-06-2024 o 16:26 |
|
![]() |
![]() |