![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#2921 | ||
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-05-2021
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010 lift
Postów: 23
|
![]() Cytat:
Cytat:
co do zegarów to ceny z czerwonym wyświetlaczem i dużym w sumie podobne to jak szaleć to szaleć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale nasuwa się kolejne pytanie czy obojętnie jaka wersja wyświetlacza będzie mi działać? Jeden znalazłem z klasycznymi wskaźnikami temperatury i paliwa, drugi z elektronicznymi. Jak już mam taką biedną opcję to żebym później na ślepo nie jechał z poziomem paliwaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2922 | ||
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,250
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2923 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-05-2021
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010 lift
Postów: 23
|
![]() Cytat:
A czy zmiana radia na chińczyka z androidem ma jakiś wpływ do nowszego wyświetlacza? Bardziej mi chodzi o błędy a nie czy np stacja będzie mi się wyświetlać czy nie między zegarami. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2924 | |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,250
|
![]()
Twoje mondeo jest samochodem "poliftowym", nie "międzyliftowym".
Odpowiednie liczniki dla poliftowego, lewokierownicowego (tzn. z cyferblatem tylko w km/h) mondeo, z silnikiem diesla to: Duży czerwony wyświetlacz: BS7T-10849-Gx (x-dowolna litera, im dalej w alfabecie, tym licznik młodszy); Wielki kolorowy wyświetlacz: BS7T-10849-Vx (x-dowolna litera, im dalej w alfabecie, tym licznik młodszy). Cytat:
Ostatnio edytowane przez Parch ; 13-01-2025 o 15:25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2925 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-03-2025
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 4
|
![]()
Witam, mam prośbę o sprawdzenie, jaki tempomat, przed czy poliftowy, powinienem zamontować do Ford S-Max 2010 WF0SXXGBWSAB65494.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2926 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
oba można w tym smaxie, bo ma poliftowy silnik
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#2927 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-03-2025
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 4
|
![]()
Dziękuję mayak. W takim razie problem który pokazał mi Forscan nie wynika z błędnej wersji tempomatu. Założyłem poliftowy tempomat, zaprogramowałem go ale niestety nie działa. Wyskakuje mi błąd:
Kod: B10AC - Przełącznik układu sterowania prędkością Dodatkowe symptomy usterki (:95): - Niewłaściwy zespół Status (-2F): - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2928 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,694
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2929 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-03-2025
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 4
|
![]()
Faktycznie, ogranicznik prędkości był wyłączony. Ustawiłem limit na 190 km/h. Jestem kolejny krok do przodu ale niestety nie rozwiązało to problemu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2930 | |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,989
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |