![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | ||
ford::average
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 03-10-2020
Skąd: Kraków
Model: Puma
Silnik: 1.0 Ecoboost 125 KM
Rocznik: 2021
Postów: 76
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::average
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 17-07-2012
Skąd: Szczecin
Model: Puma 2020
Silnik: 1.0
Rocznik: 2020
Postów: 95
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::average
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 03-10-2020
Skąd: Kraków
Model: Puma
Silnik: 1.0 Ecoboost 125 KM
Rocznik: 2021
Postów: 76
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 17-07-2012
Skąd: Szczecin
Model: Puma 2020
Silnik: 1.0
Rocznik: 2020
Postów: 95
|
![]()
A widzisz, to już się dogadaliśmy – jednak coś tam działa dłużej niż Twoje „magiczne 15 minut”. I właśnie o to chodziło od początku. Gniazdo zapalniczki, ekran, multimedia – spoko, one faktycznie się odcinają, ale nie zmienia to faktu, że sterowniki, BMS-y i inne układy czuwają sobie dalej, dopóki napięcie na aku im pozwala. Więc jeśli ktoś myśli, że po kwadransie Puma zamienia się w kawałek martwej blachy, to… no cóż, lepiej jednak sprawdzić, co tam naprawdę siedzi w układzie elektrycznym, zamiast wierzyć w bajki o całkowitym odcięciu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 10-02-2024
Skąd: Lublin
Model: Peugeot 308 SW T7
Silnik: 1.6 HDI 90 KM
Rocznik: 2009
Postów: 48
|
![]()
Przecież musi się jakoś otworzyć, to coś tam musi czuwać.
Ale z akumulatora nie mogą czuwające moduły ciągnąć prądu za dużo. Jeśli pobór prądu jest za duży to coś jest nie halo. |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
akumulator |
|
|