![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::amateur
![]() Imię: Jakub
Zarejestrowany: 29-03-2022
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.4 TDCI 70KM, 1.4PB 97KM, 1.25PB 82KM
Rocznik: 2012, 2011, 2010
Postów: 8
|
![]()
Rozebrałem trochę bardziej osłony, podkręciłem kołem pasowym i mam wnioski - rozrząd wymieniany zgodnie z tym co poprzedni właściciel mówił czyli w 2023 roku najprawdopodobniej w kwietniu przy przebiegu 93tyś (jedyny wpis w książce z tego roku). Widać po pompie wody że jest nówka tak samo pasek marki BOSCH. Z tym serwisowaniem w ASO trochę nakłamałem pomieszało mi się z inną (mam 3 fiesty w rodzinie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), kilka wpisów na początku jest z ASO reszta z BOSCH SERVICE (stąd rozrząd BOSCHA i wszystkie filtry wymieniane wcześniej).
Co do numerów na pasku to jest ich 5 tak jak na zdjęciu wyżej zaczynają się na 22 i końcówka od 112 do 117. Znalazłem temat na innym forum - w tym przypadku opisany pasek DAYCO ale schemat numeracji ten sam. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |