![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-12-2023
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1,0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 10
|
![]()
Znalazłem coś takiego : "P0106 oznacza, że ciśnienie bezwzględne kolektora lub ciśnienie barometryczne wykracza poza odpowiedni zakres lub doszło do niewydolności obwodu. Może to być związane z uszkodzonym czujnikiem MAP, jego okablowaniem lub złączami, a także nieszczelnością lub awarią przewodów podciśnienia." Niewiele mi to mówi ale wierząc serwisowi to czujnik został wymieniony. Opisu 2 błędu nie znalazłem. Wydaje mi się jeszcze że przy zmianie biegu z 2 na 3 tak jakby go odcinało na chwilę. Może ktoś spotkał się z czymś takim wcześniej i jest w stanie coś podpowiedzieć?...
Ostatnio edytowane przez leninn ; 26-03-2025 o 18:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-12-2023
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1,0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 10
|
![]()
Dziś z rana wyrzucił takie błędy: P2135, P1573, P0420 , P0106 Silnik po pierwszym uruchomieniu chodził ale tak jakby się dławił. Po zczytaniu błędów wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko wróciło do normy. Co dalej z tym robić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-12-2023
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1,0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 10
|
![]()
Jakieś 1,5 tygodnia temu wymieniono w nim pokrywę zaworów. Z tego co mówił mechanik miała jakieś pęknięcia i to mógł być powód tych problemów. Od tamtego czasu tylko raz pojawił się check engine ale po ponownym odpaleniu auta zgasł. Przy sczytaniu błędu przez obd2 pojawił się tylko błąd P0420 czyli błąd z wydajnością katalizatora. Jest jednak jeszcze coś co ostatnio zaobserwowalem. Na zimnym silnikuraz na jakiś czas słychać krótki zgrzyt jak przy nieumiejętnej zmianie biegu po czym samochodd tak jakby na jakąś 1 sekundę stracił moc. Ktoś się spotkał z czymś takim? Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.
|
![]() |
![]() |