Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-03-2025, 16:56   #11
leninn
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-12-2023
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1,0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.0 EB Błędy - awaria silnika

Znalazłem coś takiego : "P0106 oznacza, że ciśnienie bezwzględne kolektora lub ciśnienie barometryczne wykracza poza odpowiedni zakres lub doszło do niewydolności obwodu. Może to być związane z uszkodzonym czujnikiem MAP, jego okablowaniem lub złączami, a także nieszczelnością lub awarią przewodów podciśnienia." Niewiele mi to mówi ale wierząc serwisowi to czujnik został wymieniony. Opisu 2 błędu nie znalazłem. Wydaje mi się jeszcze że przy zmianie biegu z 2 na 3 tak jakby go odcinało na chwilę. Może ktoś spotkał się z czymś takim wcześniej i jest w stanie coś podpowiedzieć?...


Ostatnio edytowane przez leninn ; 26-03-2025 o 18:18
leninn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-03-2025, 18:48   #12
leninn
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-12-2023
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1,0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.0 EB Błędy - awaria silnika

Dziś z rana wyrzucił takie błędy: P2135, P1573, P0420 , P0106 Silnik po pierwszym uruchomieniu chodził ale tak jakby się dławił. Po zczytaniu błędów wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko wróciło do normy. Co dalej z tym robić?
leninn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-04-2025, 09:13   #13
leninn
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-12-2023
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1,0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 10
Domyślnie Odp: 1.0 EB Błędy - awaria silnika

Jakieś 1,5 tygodnia temu wymieniono w nim pokrywę zaworów. Z tego co mówił mechanik miała jakieś pęknięcia i to mógł być powód tych problemów. Od tamtego czasu tylko raz pojawił się check engine ale po ponownym odpaleniu auta zgasł. Przy sczytaniu błędu przez obd2 pojawił się tylko błąd P0420 czyli błąd z wydajnością katalizatora. Jest jednak jeszcze coś co ostatnio zaobserwowalem. Na zimnym silnikuraz na jakiś czas słychać krótki zgrzyt jak przy nieumiejętnej zmianie biegu po czym samochodd tak jakby na jakąś 1 sekundę stracił moc. Ktoś się spotkał z czymś takim? Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.
leninn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
map



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.