![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#121 |
ford::amateur
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 25-11-2021
Skąd: TK
Model: KUGA
Silnik: 2.0 D
Rocznik: 2012
Postów: 6
|
![]()
W którymś temacie o częstym wypalaniu DPF kolega mierzył piny nowego i starego czujnika multimetrem. Wie ktoś który to temat bo chciałem porównać ale nie mogę znaleźć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-02-2021
Skąd: Wieliczka
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: diesel 2,0
Rocznik: 2017
Postów: 8
|
![]()
Dzień dobry,
Chciałbym dopytać czy jest możliwość zainstalowania diody sygnalizacyjnej wypalania DPF-a w MONDEO MK5, rok 2017, 2,0 diesel 180kM. Wiem że w MK4 jest taka możliwość bo miałem zainstalowaną. Chciałbym zrobić to samo w MK5 Ostatnio edytowane przez topiwo1 ; 31-07-2023 o 14:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
ford::average
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 18-05-2017
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 115
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Możesz wgrać moda (nakładka w oprogramowaniu Sync) - na wyświetlaczu pokaże Ci informacje o DPF w tym kiedy trwa wypalanie.
Grupa Mondeo MK5 Team na Facebooku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,007
|
![]()
W ramach sprostowania. To nie żaden mod tylko pudełko CAN, które potrafi odczytać pewne dane, i dopiero pewna modyfikacja na ekranie Sync3, która pozwala te dane wyświetlać. Wszystko autorstwa Damiana
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
, skopiowane i ukradzione przez mk5 team, który to szumnie obnosi się ze „swoim modem”.
Jeśli więc chcesz mieć możliwości odczytu stanu dpf to pisz albo do @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] albo do @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 14-12-2023
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi 140km
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Witam, pojawia się pytanie, ponieważ od Pana Rafała zastosowałem wszystkie instrukcje i nadal DPF SOOT 300%, dodałem również do podglądu ciśnienie i nie wzrasta ani nie maleje jest 0kp, podejrzewam że czujnik ciśnienia się skończył, czy ktoś może powiedzieć gdzie on się znajduje? Silnik 2.0Tdci 140km, 2012rok, ewentualnie jaka może być inna przyczyna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 11-10-2020
Skąd: Szprotawa
Model: Kuga
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 14
|
![]()
Witam
Opiszę mój przypadek może ktoś pomoże Mondeo 2010r 2.0 140km. Zaczeły wyskakiwać błędu od dpf i niechce wypalać P246B, P2463, P246C. Poczytałem na forum sprawdziłem dopalacz świeca się grzeje i jest drożny, sprawdziłem pompkę też podaje paliwo. Zrobiłem reset dpf i reset pcm. Błędy się pokasowaly. Temperatura czyjników w trakcie jazdy około 250C. Czujnik różnicowy na zapłonie 0, na biedy jałowym 2-3, a w trakcie jazdy tak do 30 wzrastało. Temperatura wody 80-81C Zapchanie dpf szybko przerastało na nowo. I jak osiągneło około 200 to tak jakby chciało właczy wypalanie dpf i wysypało błędami. Statycznego wypalania też nie można zrobić bo nie pozwala na uruchomienie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
ford::beginner
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 18-12-2012
Skąd: Katowice
Model: focus II
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]() Cytat:
z doświadczenia wiesz, że powyżej 5 stopni wypala się co ok 300km, czy taki jest program/mapa forda??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,425
|
![]()
taka jest strategia sterownika przy wyższych przebiegach, związana pewnie z dużo dłuższym cyklem pracy egr przy wyższych temperaturach otoczenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
dpf , filtr cząstek stałych , mondeo mk4 |
|
|