![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Anna
Zarejestrowany: 22-02-2024
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1
|
![]()
Witajcie.
Kupiłam forda focusa mk4, 1.5, 120km z 2020r z automatyczną skrzynią biegów i kilka dni temu mi zwariował 🤦🏻 po koleji wyskakiwały komunikaty: 1. System auto hold nieaktywny 2. ostrzeżenie dotyczące układu wspomagania ruszania ood góre 3. Pre-collision assist niedostępne. Czujnik zablokowany 4. Skrzynia biegów nie jest w pozycji parkowania ( to wyświetla się w czasie jazdy) Czy możecie mi podpowiedzieć z czym może być problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: FOCZKA Focus mk4
Silnik: 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 920
|
![]() Cytat:
w moim przypadku po kilku dniach bez opadów wszystko wróciło do normy, i nawet błędów nie było |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-10-2024
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1
|
![]()
Jak wygląda sprawa u ciebie ,rozwiązałem problem ? U mnie wczoraj tak zaczęło się, identyczne komunikaty ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-03-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 85
|
![]()
Borykałem się z tym problemem przez dłuższy czas, a według błędów (nie pamiętam dokładnie numerów) wychodziło, że albo zamek w drzwiach kierowcy (coś z korelacją drzwi) albo moduł GSM (Gear Shift Module), więc z racji, że przy postoju i pozycji skrzyni P i naciskaniu hamulca bardzo głośno moduł pracował (zwalniana blokada tak się tłukła jak przekaźnik w starym samochodzie) to postanowiłem wymienić moduł GSM (to pokrętło) - problem ustał. Już kilka miesięcy bezproblemowej jazdy oraz kilka tys. km za mną.
Dźwięk przy naciskaniu pedału hamulca: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Po wymianie tego dźwięku już nie ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses" ~Henry Ford Ostatnio edytowane przez Bukson ; 21-03-2025 o 09:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-04-2025
Skąd: Świętoszów
Model: Fokus mk4
Silnik: 1.5
Rocznik: 2020
Postów: 1
|
![]()
Mam ten sam problem powiedz mi czy udało Ci się to naprawić.Może masz namiary na kogoś kto to ogarnie.
Bump: Mam ten sam problem powiedz mi czy udało Ci się to naprawić.Może masz namiary na kogoś kto to ogarnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 18-03-2014
Skąd: Rzeszów
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBlue
Rocznik: 2020
Postów: 85
|
![]()
Temat u mnie wrócił, ale że akumulator wykazuje bez rozruchu 11.5V i state of charge około 30-31% padło podejrzenie na słabą baterię - wymieniać będę niebawem, ponieważ na ten moment mam inny samochód, a rozglądam się za jakąś sensowną baterią - tańszą, niż OE, ale jednak nie no-name.
Ogólnie według researchu po "internetach" wygląda to na 3 możliwości: 1) akumulator 2) zamek w drzwiach kierowcy 3) moduł GSM Warto zerknąć na stan baterii na początek.
__________________
"If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses" ~Henry Ford |
![]() |
![]() |