![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#91 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,343
|
![]()
Gdzie ty agresję widzisz? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. btw jechałem dziś zastępczym, nie ma dźwięku ostrzegającego, tylko sobie znak na ipc mruga, tyle
Ostatnio edytowane przez kln1920 ; 29-05-2025 o 07:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-01-2019
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK4
Silnik: 150km EcoBoost
Rocznik: 2018
Postów: 556
|
![]()
"Sygnały akustyczne możemy również wyłączyć przyciskiem lub w menu komputera pokładowego. Zgodnie z regulacjami powracają one jednak po kolejnym uruchomieniu samochodu."
Znalezione w pierwszym lepszym artykule o zmianach wprowadzonych w 2024r. Cieszmy się, że producent nie idzie tam gdzie sugerują przepisy, to znaczy ograniczenie momentu czy "utwardzenie" pedału gazu. Dane statystyczne o przekroczeniach, jeździe z wyłączonym ISA mają być przekazywane do EU.
__________________
§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§2 3§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§ 23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23§23 §23§23§23§23§23§23§23§23§2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 29-05-2025 o 10:24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-04-2022
Model: Ecosport
Silnik: 1.0 125
Rocznik: 2021
Postów: 19
|
![]() Cytat:
Zła, że ... nie działa Po wklepaniu powyższych opcji, w menu Sync4 doszły opcje do ustawienia limitu oraz wyłączenia pikania, ale nie wpływają one na samo pikanie. W IPC nie pojawiło się nic nowego, mam wrażenie, że to nowe IPC jest problemem W ostateczności spróbuję wyłączyć TSR w IPC, tak jak np podają tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nie myślałem, że wyłączenie tego będzie takie upierdliwe Jest jeszcze jakieś magiczne REGULATORY FMVSS CHIME które mam enabled, ale w starszej konfiguracji było disabled Ostatnio edytowane przez Grzybowóz ; 31-05-2025 o 12:43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-04-2022
Model: Ecosport
Silnik: 1.0 125
Rocznik: 2021
Postów: 19
|
![]()
Dobra, zrobiłem!
Cofnąłem zmiany z poprzedniego posta i zrobiłem tylko w IPC: IPC 720-02-01 — xx2x xxxx xx (REGULATORYFMVSSCHIME disabled) IPC 720-04-01 — xxxx xxCx xx (TSR overspeed chime) IPC 720-10-01 — x9xx xxxx xx (TSR NCAP deactivation) Przypuszczam, że linia 720-10-01 tylko wystarczy. Jedyny minus, to to że nie mam w menu IPC możliwości włączenie/wyłączenia tego piszczka, jest po prostu wyłączony, zostało samo miganie Przypuszczam, że teraz bym musiał zmienić ponownie w APIM, żeby sterować tą opcją Teraz jeszcze elegancko wykasować S&S i ogarnąć soft z Pumy ST Ostatnio edytowane przez Grzybowóz ; 01-06-2025 o 10:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
focus , mk4 |
|
|