![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-06-2011
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
![]()
Witam,
Mam dość specyficzny problem (escort 1.8 td pompa lucas). Pierwsze objawy ok. 10 miesięcy temu . Raz na jakiś czas bujało obrotami zaraz po odpaleniu spadały , szły w górę i tak nieregularnie . Po przejechaniu ok. 1-10 km ustępowały . Najciekawsze to , że później z 5 miesięcy był spokój , wszystko działało cacy . Ostatnio jednak problem wrócił . Po odpaleniu buja lekko obrotami , czasami słychać głośny klekot jest dużo przy tym dymu - prawdopodobnie białego (na pewno nie jest czarny). Czasem po przejechaniu kilkuset metrow się uspokaja , czasem nagle w trakcie jazdy np. na światłach buja , silnik zmienia prace raz klekot , raz przerywa - silnik delikatnie podskakuje . Przed chwilą odpalałem wszystko było ok . Więc raz jest niedobrze , a innym razem wszystko ok . Dodam , że powietrza w układzie nie mam bo odpala bardzo dobrze na zimnym jak i ciepłym, to samo było zimą . Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Z góry dzięki za podpowiedzi . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
może korektor siada może jakiś syf w nim jest i sie przycina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-06-2011
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
![]()
A , która to jest część? chodzi o ten korektor ssący? z napisem turbo..?
Przy okazji dodam jeszcze , że podczas nieprawidłowej pracy , obrotomierz błędnie wskazuje . Kiedy jade słyszę , że silnik ma ok 1800 obr a pokazuje np. 1200 . Ale to tylko wtedy kiedy na wolnym źle pracuje . Jak działa dobrze to wszystko jest ok. Ostatnio edytowane przez tomvk ; 19-06-2011 o 22:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]() Cytat:
chodzi o korektor kąta wtrysku poszukaj a sie dowiesz co to i gdzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 19-06-2011
Skąd: Gorzów Wlkp.
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
poczytaj bo jest co wystarczy poszukać w tym dziale a napewno sie dowiesz co jest co i co to może być Cytat:
|
|
![]() |
![]() |