![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 25-11-2015
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Dzień dobry,
Mondeo mk4 1.8 TDCI 125 KM, mam następujący problem i akumulator do wymiany. Po zamknięciu samochodu i podpięciu amperomierza pobór prądu spada do 0,3 A. tak utrzymuje się przez ok 2-3 minuty. Potem wskakuje na pobór 1,3- 1,5 A. Taki pobór utrzymuje się tez przez 2-3 minuty i znowu wraca 0,3 A. I tak cyklicznie. Ma ktoś pomysł co to może być? Gdzie zacząć szukać? Parę informacji: 1) Dwa lata temu był dokładany moduł wyłączenia przedniej poduszki pasażera (w ASO). 2) Radio fabryczne. 3) Jest fabryczny alarm. 4) Są czujniki parkowania przód i tył. 5) Na wskaźniku od 2-3 lat temperatura płynu chłodzącego nigdy nie dochodzi do połowy, zawsze zatrzymuje się troszkę przed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Podłącz miernik pod akumulator i wyciafaj po kolei bezpieczniki, musi się ujawnić gdzie ginie prąd
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 25-11-2015
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]()
stawiam na radio
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Ja stawiam na alarm
![]() Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]()
a jakie jest radio nie dopytałem ..
najczęściej dochodziło do takich rzeczy przy radiu FX SD
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 25-11-2015
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 25-11-2015
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Raczej też obstawiam alarm.
Żonie się też przypominało, że miała problem z otwarciem szyb z pilota. Muszę to zweryfikować po pracy. To jest ten sam moduł zasilania co alarm? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 25-11-2015
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
No i się skomplikowało...
Samo z siebie natężenie spadło do 0,07 A. Czyli bardzo dobrze i nawet tak trzymało kilka godzin. Jednak dwa razy otworzyłem zamknąłem (pilotem) samochód i znów to samo tzn. skoki pomiędzy 0,3 A, 1,3 A. Później znów spadło do 0,07A i trzymało. Kolejne otwarcie zamknięcie samochodu i znów skoki pomiędzy 0,3 - 1,3 A. Przy czym wychwyciłem, że dla każdego takiego skoku na 1,3 A przełącza przekaźnik pod maską. Z ciekawości podłączyłem Forscana i w DTC wsykoczyły mi błędy w module BCMii B1097 MONDEO PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA OBWÓD ZWARTY DO MASY dla przedniej i tylniej szyby. Skasowałem je i po ponownym uruchomieniu samochodu już się nie pojawiły. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Szukać w układzie podgrzewania szyby? |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
akumulator , elektryka |
|
|