![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
|
![]()
Sprawdziłem dzisiaj regulator wolnych obrotów przeczyściłem ewentualnie jeszcze muszę zamoczyć go w benzynie. kiedy silnik był ciepły podczas pracy odłączyłem krokowca i obroty spadły ale silnik nie zgasł kiedy podłączyłem z powrotem to obroty wzrosły i bardzo wolno schodziły po dodaniu gazu więc to chyba wszystko wina regulatora wolnych obrotów czy można jeździć na odłączonym? Przejechałem się kawałek i wszystko było ok obroty szybko schodziły silnik nie gasł
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
|
![]()
Kolego masz gdzieś lewe powietrze, przy odłączeniu krokowca silnik powinien zgasnąć, szukaj nieszczelności w dolocie, posprawdzaj wszystkie wężyki itd..., podłącz jeszcze krokowca wykręconego na "krótko" i sprawdź czy się do końca zamyka i otwiera...
__________________
Nie każda morda pasuje do forda ![]() Ostatnio edytowane przez Gust41 ; 04-03-2010 o 14:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
|
![]()
ok poszukam nieszczelności a skoro jest teraz ok to czy mogę jeździć na odłączonym krokowcu i ewentualnie jaki to ma wpływ np na spalanie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
|
![]()
Możesz jeździć z tym że istnieje możliwość że może Ci zgasnąć np. podczas jazdy a to nie jest bezpieczne..., co do spalania to raczej nie powinien więcej palić ale to już sam musisz sprawdzić...
__________________
Nie każda morda pasuje do forda ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
|
![]()
dziękuję bardzo za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
|
![]() Cytat:
__________________
Nie każda morda pasuje do forda ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
![]()
Moj bład, tematy mi sie pomylily.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
|
![]()
Panowie a jak dokładnie sprawdzić nieszczelności w dolocie tzn które węże dokładnie sprawdzić jeśli ktoś byłby na tyle uprzejmy, żeby pokazać to na zdjęciu mojego silnika które dołączyłem wcześniej z góry dziękuję aha jeszcze bardzo często kiedy wcisnę mocniej gaz to auto się jakby dusi i nie przyspiesza
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
|
![]() Cytat:
Posprawdzaj wszystkie wężyki wychodzące z kolektora, sprawdź rurę dolotu powietrza poczynając od filtra, sprawdź uszczelki kolektora dolotowego.
__________________
Nie każda morda pasuje do forda ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|