![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#2641 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-11-2012
Skąd: ZKA
Model: vw SHARAN
Silnik: 1.9 115KM AUY
Rocznik: 2004
Postów: 6
|
![]()
Pytanie do Stefano mam piec d5wz po prześledzeniu kilkudziesięciu stron zabrałem się do pracy. Świeca wymieniona sito też pompka na podszybiu działa po wymianie szczotek. Po odpaleniu auta następuje przedmuch po chwili znów włącza się wentylator wchodzi na obroty słychać pompkę kupa dymu i zaczyna ropa ciec i wszystko staje. Czy to może przyczyna pompki czy coś innego. Vag nie pokazuje żadnych błędów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2642 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Masz uszkodzenie w piecu. Trzeba spowrotem na stól; sodnie wszystko wyczyścić i poprawnie poskaładac. Jak dalej nie działa to naprawię.
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2643 | |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-11-2012
Skąd: ZKA
Model: vw SHARAN
Silnik: 1.9 115KM AUY
Rocznik: 2004
Postów: 6
|
![]() Cytat:
pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2644 | |
ford::amateur
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 10-03-2012
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9 TDI ,AUY
Rocznik: 2001
Postów: 1
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez Peja ; 23-12-2012 o 15:24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2645 | |
ford::advanced
![]() Imię: piotr
Zarejestrowany: 19-01-2011
Skąd: Mazowieckie
Model: Vw T4,Vw Sharan 2006
Silnik: 2,5tdi 1,9tdi
Rocznik: 01
Postów: 213
|
![]() Cytat:
Tak w T4 dogrzewacz D3WZ jest z sitkiem i ma sterownik nr 252121 z inną procedurą rozpalania pieca niz D3WZ z SGA Chodzi mi o roznice miedzy dogrzewaczem D3WZ montowanym w Vw T4 a w autach SGA.Myslalem ze nie ma roznicy a tu jednak widze ze czyms sie jednak roznia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2646 |
ford::average
![]() Imię: piotr
Zarejestrowany: 04-03-2009
Skąd: zachodniopomorskie
Model: mondeo
Silnik: 2,0
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
![]()
witam posiadam dogrzewacz wszystko odpala ale zaraz gaśnie bo pompka podaje za mało paliwa (chodziła 3lata) czy można to naprawic a może tylko nowa pompka,zwiekszałem dawke paliwa ale nic nie pomaga dzieki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2647 |
ford::advanced
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 31-03-2009
Skąd: Zamość
Model: Galaxy MK3
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 279
|
![]()
witam
w tym tygodniu dokonałem rozbudowy dogrzewacza z dołożeniem elementu sterującego EasyStart T, i mam pytanie: ktoś ma ten element sterujący? jak się sprawuje? czy można na nim ustawić 1 program na cały tydzień? pozdrawiam
__________________
były: Golf III 1,9 TD; Carisma 1,9 TD; Mondeo 2,0 TDDI, Galaxy MK2 1,9 TDI, jest Galaxy MK3 1,8 TDCi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2648 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 20-12-2012
Skąd: Białystok
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDi 96 KW
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
![]()
Po poradach i wymianie akumulatora tego pod siedzenie dalej to samo pompka na podszybiu nie włącza się a webasto po paru minutach staje. Dalej błąd przegrzania pompą przy piecu po wygaśnięciu piecyka chodzi jeszcze chwile. Przekaznika o nr 430 nie mam w skrzynce.
Ostatnio edytowane przez dzandzoj ; 23-12-2012 o 21:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2649 |
ford::average
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 15-05-2012
Skąd: Legnica
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2007
Postów: 168
|
![]()
Kolego pomogą ci ludzie napewno, ale temat przenieś do działu ''dogrzewacz".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2650 | |||
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Wstaw kawałek przeźroczytej rurki koło pieca na węża, np. zrobionej z poobcinanej strzykawki i zobacz co sie dzieje z płynem, czy jest dobrze przypychany przez tą pompkę przy piecu, może ona sie już kończy. Mozesz mieć tam też powietrze, oby nie! Jesli obieg płynu własciwy, to uszkodzony czujnik w piecu, lub sterownik. Ostatnio edytowane przez Stefano ; 23-12-2012 o 23:14 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|