![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#71 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Smax 163 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 19
|
![]()
ASO w Gdynii zrobiło mi ugrade softu PCM i TCM oraz adaptacje sprzęgieł i wybieraka (oczywiście zmieniłem tez olej i filtr w skrzyni) - generalnie skrzynia biegi płynniej fakt, auto odzyskało moc - tak bym to nazwał - ale falowanie obrotów nie zniknęło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. co ciekawe występuje ono tylko na nieparzystych biegach - any ideas ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ford::professional
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-02-2013
Skąd: Szczecin
Model: Galaxy '14
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,859
|
![]()
powershift i dsg to skrzynie dwusprzęgłowe, jedno odpowiada za biegi parzyste, drugie za nieparzyste. może jedna z tarcz jest wypaczona i slizga się bardziej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,697
|
![]()
Sprzęgła w PS są wielopłytkowe... Coś nie bardzo widzę poślizg na jednym tylko... Myślę, że bardziej prawdopodobne jest jakieś zużycie siłowników sprzęgieł, ale tego bez rozbierania skrzyni nie da się zdiagnozować....
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Smax 163 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 19
|
![]()
Czyli co zrzucać skrzynie ? Czy Ew. Jest jeszcze szansa ze to coś poza skrzynia ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Smax 163 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 19
|
![]()
Jedno mnie jeszcze zastanawia ale to chyba nie związane - z wylaczona klima auto jeździ lepiej ...
I drugi dziwny objaw na postoju na P przy dodawaniu gazu w okolicy obrotów 1600 auto wpada w spore wibracje które ok 1800-2000 ustają |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 914
|
![]() Cytat:
__________________
Moja przygoda z preFL Convers+ | FL Convers+ | Customowym LOGO | TPMS | sprzedam: Licznik Convers+ | chwilowo Grabarka | |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Smax 163 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 19
|
![]()
jeszcze jedna obserwacja - na zimnym silniku falowanie praktycznie nie występuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Panther Black
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2014
Postów: 509
|
![]()
A silnik masz dobrze sprawdzony, bo czasem jakiś błąd występujący np. sporadycznie może rzutować na pracę skrzyni.
I czasem przysłowiowy pęknięty przewód za 2 zł może być sprawcą całej zabawy. M... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Smax 163 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 19
|
![]()
Mediana - taki mam plan - najpierw sprawdzić silnik - w środę jadę na czyszczenie EGR, przepustnicy, przy okazji każę sprawdzić rurę idącą od IC. Teoretycznie moge jeszcze jakoś sprawdzić czujniki od egr i turbiny - tez lubią podobno wariować
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-02-2011
Model: Smax 163 Powershift
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 19
|
![]()
Głupie pytanie - gdzie w Smax po lifcie znajduje sie EGR ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|