![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,658
|
![]()
Problem?
W znaczeniu ogólnym? Czy jedno z rozwiązań? To najskuteczniejsze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 15-08-2012
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2016
Postów: 4
|
![]()
Niestety okazało się, że przyczyna nie leży po stronie PCM.
Kompresja na 4 cylindrze wyszła 7-8 barów. Pozostałe gary ok. 11 barów. Prawdopodobnie ze względu na duży przebieg na LPG i brak regulacji zaworów od nowości. Czy ktoś ma podpowiedzi jak wyregulować zawory w tym silniku? Wiem, że są tam szklanki i wiem, że regulacja jest bardziej skomplikowana niż na zwykłych szklankach. Póki co mam nadzieję że to tylko kwestia regulacji z uwagi na podparty, a nie wypalony zawór. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::specialist
![]() Imię: MARIUSZ
Zarejestrowany: 09-04-2017
Skąd: TYCHY
Model: Focus mk3 FL trend
Silnik: 1.6 ti-vct 125hp
Rocznik: 2016
Postów: 852
|
![]()
Tylko wymiana lub szlifowanie szklanek, jeśli gniazdo faktycznie nie jest wypalone, mnie w myślę za rok czeka właśnie taka operacja popnieważ 1 skrajny i ostatni skrajny zawór ssący ma po 0.17 a to już minimum Forda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
check engine , focus , lpg , pcm , zapłon |
|
|