![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#3571 |
ford::average
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 23-10-2007
Skąd: Tychy
Model: Mondeo Mk3 kombi
Silnik: 115 2.tdci
Rocznik: 2003
Postów: 106
|
![]()
Witam, czy ma ktoś schemat do d5wz z mondeo mk3 ? Potrzebuje wiedzieć jakiego rodzaju jest kwarc zastosowany w sterowniku( uszkodził mi sie podczas usuwania galarety). Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3572 | ||
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Okolice Gdańska
Model: Sharan
Silnik: AUY 1,9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 79
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam Bump: Cytat:
Pozdrawiam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 | |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-01-2010
Skąd: Radom
Model: był Galaxy jest Sharan
Silnik: 1,9 TDI był 1Z jest AUY
Rocznik: był 1995 jest 2000
Postów: 52
|
![]() Cytat:
Mario pompka dodatkowa (ta na podszybiu) działa niezależnie od dogrzewacza. Wspomaga ona obieg płynu ponieważ ta w silniku jest mało wydajna w tych samochodach. Jeżeli piec byłby sprawny a tylko pompka walnięta to miałbyś błąd dogrzewacza 1410-przegrzanie. Przerabiałem ten problem u siebie w sharanie jak i u ojca w galaxy. Regeneracja pompki to banał i koszt nie wielki. Ja kupiłem używaną za 100zł i padła po miesiącu a naprawa kosztowała ok 10zł (nowe szczotki) i śmiga już rok czasu. Ostatnio edytowane przez slajdolot ; 17-12-2014 o 09:32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3574 | |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Okolice Gdańska
Model: Sharan
Silnik: AUY 1,9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 79
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3575 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-01-2010
Skąd: Radom
Model: był Galaxy jest Sharan
Silnik: 1,9 TDI był 1Z jest AUY
Rocznik: był 1995 jest 2000
Postów: 52
|
![]()
Postojowe oryginalne. Ale auto ma już kilka(naście) latek i nie jestem pierwszym właścicielem więc wszystko jest możliwe. Z przełączników dodatkowych to jeden pod maską jest ale steruje zaworem przełączającym obieg wody - albo ogrzewa kabinę albo kabinę i silnik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 | |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 13-01-2013
Skąd: Łódź
Model: alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]() Cytat:
Fajny patent takie cudeńko tak jak u kolegi ten zblokowany sygnał z alternatora. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-11-2010
Skąd: ŚWIDNICA
Model: ford galaxy
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 95
|
![]()
Witam kolegów.
Posiadam Galaxiaka już czwarty rok.Czy wy też macie staly problem z łożyskami w piecyku D5wz? Co roku je zmieniam bo niesamowicie hałasują po zgaszeniu silnika.Dodam jeszcze , że jest duży problem z zakupem tych miniaturowych kuleczek... Co może być powodem tak szybkiego zużywania się łożysk??? Czy wąż doprowadzający powietrze z progu do piecyka???( u mnie jego nie ma...)No i sprawa rozwiązana... Rozebrałem piecyk , świeca i sitko ok. ale oczywiście nawaliły łożyska( przemyłem,przesmarowałem) ale moim zdaniem dłużej nie posłużą...W moim rejonie ich nie dostanę---czy ktoś z kolegów ma jakiś namiar na allegro? Pozdrawiam.. Ostatnio edytowane przez bulik75 ; 21-12-2014 o 21:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3578 | |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Okolice Gdańska
Model: Sharan
Silnik: AUY 1,9 TDI
Rocznik: 2001
Postów: 79
|
![]() Cytat:
Ale pomimo tego domyślam się, że po wymianie poprzednich łożysk silnik nie był wyważany, więc masz tam dodatkowo kumulację. Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3579 | |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-01-2010
Skąd: Radom
Model: był Galaxy jest Sharan
Silnik: 1,9 TDI był 1Z jest AUY
Rocznik: był 1995 jest 2000
Postów: 52
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 |
ford::beginner
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 13-01-2013
Skąd: Łódź
Model: alhambra
Silnik: 1,9
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]()
Dzięki za info ,bo spoko pomysł.Myślę,że lepszy niż odcinanie tylnej nagrzewnicy,która dużo pomaga w czasie awarii i przegrzania.
pzdr Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 17-12-2014 o 22:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|